dijous, 24 de maig del 2012

Al circ


Em planto els peus uns metres per sobre el terra.
Ja noto l’efecte de ser jo, a la inversa,
qui juga net agafada a la cornisa
de les mans que lliures amb cinc dits per a mi,
així em giravoltes el cercle estret de dins.

Neta, perquè jugo amb la pols que em deixes
a abonar la confiança en el cos extern,
a forçar l’equilibri d’un paratge verd
encara amb un peu fora la corda, a prendre vent.

Però se’m talla la boca d’aire empassat
cap per avall, suspesa enlaire pel teu braç.
No hi vull veure, però en el darrer giravolt
tot és de colors. No vull actuar per a un jurat
que m’apunti, si caic fins arribar a dalt.

Amb obra vista, et convido a agafar-te a l’aire amb mi
contenint l’alè que més lleugers ens sostingui.

 Fira Trapezi 2012 (Reus)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada